niedziela, 4 stycznia 2015

Początek

Pierwsza notka zawsze jest taka krępująca.
Na tym blogu będę pisać głównie o nauce,w końcu po to powstał,żeby dać mi do niej motywację. Mam też nadzieję,dzięki temu wyrobić w sobie systematyczność,której mi brak.
Chodzę do 3 klasy Technikum Gastronomicznego i Obsługi konsumenta. Nie mogę powiedzieć,żeby to był trafiony profil. Jednakże w tym roku czekają mnie egzaminy zawodowe i prawdopodobnie wyjazd na miesięczne praktyki do Niemiec. Tym bardziej muszę wziąć się za naukę.
Będę tu też pisać o mich pasjach,tematach,które mnie interesują,przemyśleniach,mam nadzieję,że jakoś to wypali.
A teraz zabieram się za pisanie wypracowania na polski,bo moja szkoła jutro idzie do szkoły,choć mam nadzieję,że dzięki nie jadącym autobusom uda mi się tam jutro nie iść. Trzymajcie kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz