poniedziałek, 26 stycznia 2015

lazy post

Zaczął mi się ostatni tydzień ferii,mam dreszcze na myśl,że ten tydzień,może przelecieć tak samo szybko,brr.
Chociaż przeleciał tak szybko,jestem zadowolona,bo nie czuję,żebym zmarnowała ten wolny czas.
Przeczytałam wszystkie książki,które chciałam przeczytać i nadrobiłam wszystkie seriale,a w trakcie oglądanie meczy i biegów. Gdzie,podczas mojej dwutygodniowej przerwy od szkoły jest ich bardzo wiele.
Naprawdę szczęśliwie wypadło,że dwa środowe mecze Barcelony z Atletico Madryt,są rozgrywane o 21.00. Gdybym miała iść nazajutrz do szkoły w czwartek,byłoby naprawdę ciężko.
I mogę na spokojnie oglądać MŚ w piłce ręcznej. I mamy ćwierćfinał! Tak! Ta reprezentacja to chaos i serducho,ale to serducho jest zasługą tego wszystkiego. Już nie mogę doczekać się ćwierćfinału z Chorwacją. Już mam zawał na samą myśl,ale nasza reprezentacja wychodzi z założenia,że albo horror,albo to nie nasz mecz. Tego się nie da nie kochać.
Dzisiaj w końcu zabrałam się za gotowanie. Zrobiłam pierogi z kaszą gryczaną i serem. Co prawda,mama lekko podratowała sytuację z ciastem,ale i tak jestem z siebie zadowolona,bo najlepiej uczy się na swoich błędach. Są pyszne,naprawdę polecam.
Co do szkoły,w końcu zmobilizowałam się do spojrzenia na plecak,a nawet,wpisałam w kalendarz kiedy mam jaki sprawdzian bądź kartkówkę. Można to uznać za postęp. Tak strasznie ciężko jest wrócić,do tej szkolnej rzeczywistości,ale na razie przede mną jeszcze tydzień wolnego..
 Swoją drogą,oglądałam dzisiaj wydarzenia i było tam o dziewczynie-zeszłorocznej maturzystce,która nie zdała matury,ponieważ dobrze rozwiązała zadanie z biologii,ale nie było ono identyczne jak w kluczu.
Mój rocznik poszedł o krok dalej i też musi trzymać się ściśle określonego klucza,nawet w języku polskim. Przyznam szczerze,że jestem bezradna. Patrząc na wiersz,po prostu to widzę,po prostu widzę,ten sens,przecież wystarczy przeczytać. Jednak nie potrafię myśleć według ściśle określonego klucza,jak na matmie,bo nigdy nie umiałam tak myśleć.Więc jak mam zmienić swój sposób myślenia,żeby myśleć zgodnie z kluczem? Jakieś pomysły? Byłabym naprawdę wdzięczna,bo sama nie mam pojęcia jak to zrobić.
Videoblogi po niemiecku to naprawdę świetna forma nauki,a do tego pouczyłam się jeszcze dzisiaj niemieckich słówek ,bo słownictwa nigdy za wiele. Zna ktoś może jakieś dobre stronki do nauki języka niemieckiego?
I dziękuję za ponad 100 wyświetleń bloga. :D♥

                         Uwielbiam całą płytę American Beauty/American Psycho od Fall Out Boy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz