piątek, 23 stycznia 2015

free time

Ferie pędzą jak szalone. Dopiero był poniedziałek,a tu już prawie koniec piątku. Kiedy tan czas minął? :o
Zaczynam być troszeczkę przerażona,bo wiem,że czeka mnie masa rzeczy do zrobienia. Ugh,zabierzcie to ode mnie,proszę? Tak przyjemnie się leniuchuje,czytając książki i nie myśląc o obowiązkach.
Niemniej,wiedziona wyrzutami sumienia już wczoraj i dzisiaj wzięłam się za naukę angielskiego i niemieckiego.
I jestem z siebie dumna,bo przerobiłam prawie cały English matters,zostały mi jeszcze dwa artykuły. Potem czeka mnie tłumaczenie słówek,których nie znałam i uczenie się ich,chociaż i tak na bieżąco dużo zapamiętuję. W ramach nauki niemieckiego zaczęłam oglądać niemieckie vlogi na youtube. I jestem dumna bo zrozumiałam troszeczkę mniej niż połowę,ale właśnie rozumienie ze słuchu z niemieckiego jest u mnie najgorsze. A przecież,kiedy będę w Niemczech,będę musiała rozumieć,co mówią do mnie ludzie. Więc zaraz włączam kolejne niemieckie vlogi. :D
 Skończyłam czytać ''Świat w ziarnku piasku'',wspomniałam o tej książce w poprzedniej notce. I jak zwykle okazała się genialna. ♥
Akcja toczy się na wyspie,która podzielona jest na dwie części,jedna jest zamieszkana przez Salanian,a druga przez Houssinianin. Mieszkańcy rywalizują ze sobą,od zawsze i nikt już nie pamięta o co tak naprawdę się zaczęło.Houssinienie  wiodą prym w branży turystycznej,natomiast Salanianie  nie próbują z nimi rywalizować,narzekając na swój los. Do wioski powraca Mado(główna bohaterka)-córka GrosJeana,która zapragnie pomóc Solaniną w zdobyciu turystów. Książka jest wręcz przesiąknięta zapachem morza,wiatru,ryb. Coś pięknego. Czytając to,czułam się prawie jak sama byłabym nad morzem i miała wiatr we włosach. ♥ Koniecznie spróbujcie. :D
Trwają MŚ w piłce ręcznej i już jutro mecz z Danią,zapowiada się niesamowity horror. Z całej siły trzymam kciuki za naszych szczypiorniaków. Go Poland!
Niech ten czas choć trochę zwolni.

                                          Przyjemna melodia i wpada w ucho.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz